onsdag 25 februari 2009

Aftonbladets bästa Blogg är borta


Miss anonyms blogg whathasbeenseencannotbeunseen är fortfarande försvunnen. Borta. Borttagen. Nedtagen. Förlorad. Saknad. Begraven. Jordfäst. Jag skrev tidigare att jag skulle ta mig an fallet, att jag skulle sätta på mig detektivhatten. Längre än så har jag inte kommit. Google kan användas för att hitta saker, men jag har egentligen inget att söka på. Bloggen finns fortfarande cachad så jag kanske ska damma igenom den efter ledtrådar. Herregud, vad har jag gett mig in på. Vad finns annat än google då? Tänk, tänk. Ehh altavista. Men det är ju samma sak där. Hmm, jag vänder mig nog till er som av en händelse ramlar in här, kanske för att ni sökt efter Miss anonyms blogg men spolades upp här. Hjälp mig, tillsammans kan vi nysta i detta.
Jag har ju ingen aning om var jag ska börja. Vart börjar jag? Vart börjar vi?

0 kommentarer: